Nr. Asmindrup Forsamlingshus

Gå til indhold

Hoved menu

Priser

Udlejning

Priser pr. 1. januar 2015

Leje af hele huset 1 dag kr. 2.975.-
- fra kl. 08.00 til efterfølgende dag kl. 06.00
- inklusiv service, rengøring og moms

Ekstra dag i forbindelse med leje kr. 825,-

Depositum på kr. 700,- skal være betalt senest 14 dage fra reservation
Den samlede leje skal være betalt senest 30 dage før arrangementet afholdes.

Leje af lille sal 1 dag kr. 1.275,-
- fra kl. 08.00 til efterfølgende dag kl. 06.00
- inklusiv service, rengøring og moms

Depositum - skal være betalt senest 14 dage fra reservation - kr. 700,-
Den samlede leje skal være betalt senest 30 dage før arrangementet afholdes.

Kort møde (3 - 4 timer) store sal / hele huset kr. 1.900,-
- inklusiv service, rengøring og moms

Kort møde (3 - 4 timer) lille sal kr. 950,-
- inklusiv service, rengøring og moms

Såfremt depositum
ikke indbetales til tiden, er aftalen ikke gældende.
Ved afbestilling senest 1 måned før den aftalte dato, tilbagebetales kr. 300,- af det indbetalte depositum. Herefter refunderes intet. Ved underskrift af lejeaftale oplyses hvor mange gæster der forventes at deltage i arrangementet.

Overtagelse
Forsamlingshuset kan normalt overtages kl. 8.00 på dagen og afleveres senest dagen efter kl. 6.00 - med mindre andet er aftalt.
Ved overdragelse af nøgle før arrangementet gennemgår lejer og udlejer Forsamlingshuset sammen. Lejer skriver desuden under på at have modtaget nøgle til Forsamlingshuset.

Ved ungdomsfester
må der højst være 80 personer, og der skal være mindst 6 personer over 30 år, som sørger for, og er ansvarlige for ro og orden inde og ude.

HUSK:

Lejer medbringer viskestykker, karklude og eventuelt emballage til madrester med mere.

Ved aflevering

af Forsamlingshuset gælder følgende retningslinier:

Al service og bestik
skal være rent og lagt på rette pladser efter udlejers anvisning.

Glas og bestik
SKAL tørres af med viskestykke efter opvask i maskinen. Se opslag i køkkenet.

Affaldsposer
skal tømmes i container uden for køkkendør. Papkasser og anden form for emballage skal fjernes af lejer. Flasker kan fyldes i container på parkeringspladsen.

Stole og borde
anbringes i rekvisitrum, med mindre andet er aftalt. (Stolevogn forefindes). Bemærk venligst: Bordene må IKKE slæbes hen over gulvet, de kan simpelthen ikke holde til det. De skal løftes, når de skal flyttes.

Lokalerne
skal være fuldstændig opryddet, så rengøringen umiddelbart kan begyndes af rengøringsholdet.

Varme
Huset opvarmes mest med varmepumper, men hvis der har været åbnet for radiatorer i lille sal, entre og toiletter, skal disse stilles på "0" inden man forlader huset.

Husk at
lukke alle vinduer og låse alle døre før Forsamlingshuset forlades.

Lejer og udlejer
gennemgår Forsamlingshuset sammen - før slutafregning.

Inventar
ødelagt under arrangementet erstattes af lejeren.

Mangelfuld oprydning
Er oprydningen ikke tilstrækkelig, vil den blive udført for lejers regning.
Forside | Udlejning | Om Huset | Arrangementer | Billeder | Medlemmer | Miljø | Generel sitemap


Tilbage til indhold | Retur til hoved menu